Burgerraadslid

Marjolein Keizer

Portefeuilles: Economische ontwikkeling: o.a. werkgelegenheid, nutsbedrijven, accountmanagement & acquisitie, recreatie & toerisme, markten
Marjolein Keizer

Over Marjolein Keizer

Met Marjolein Keizer heeft de PvdA een kandidaat in huis met kennis van de vraagstukken economie, werk en inkomen.  In het verleden werkzaam als eigenaar van een evenementenbureau in de commerciële dienstverlening en in de organisatie van evenementen. Kennis van zzp, arbeidscontracten en scholingsregelingen zijn haar niet vreemd.

Marjolein Keizer heeft jaren op Aruba gewoond en haar ervaring met dit deel van het koninkrijk ziet de PvdA-NOP als waardevol. Op integratievraagstukken zal zij snel tot de kern kunnen komen. Met Keizer verwacht de PvdA een degelijke, gedreven kandidate in huis te hebben. Een vrouw die met een open karakter er voor zal zorgen dat inwoners zich gehoord voelen. Met de uitdaging om mensen zonder werk of met arbeidshandicap aan het werk te krijgen.