Wij presenteren deze week Heleen Wijnhoud.

12 december 2017

Wij, leden van de PvdA-NOP, presenteren de inwoners van Noordoostpolder onze kandidaat op plaats 2: Heleen Wijnhoud!

Heleen Wijnhoud is directeur OBS Roderik van Voorst, Zij is door de leden met veel enthousiasme op plaats twee van de lijst gekozen. Zij is sinds 1999 binnen het onderwijs van Noordoostpolder werkzaam. De PvdA heeft met haar een kandidate in huis met kennis van zaken. Communicatief en daadkrachtig. Betrokken bij het wel en wee van de inwoners van Noordoostpolder. Een vrouw die op een vrije en creatieve manier naar vraagstukken in Noordoostpolder kan kijken.

Door haar jarenlange samenwerking met ouders, ondernemers en diverse instanties weet zij wat er speelt in Noordoostpolder. Zo weet zij wat de uitdagingen en kansen zijn in de diverse buurten en wijken. Zij wil op een respectvolle wijze nu ook haar kennis voor de inwoners, via de lokale politiek inzetten. Vanuit de grondbeginselen van de PvdA wil zij verbinden en meewerken aan een positief en sociaal leefklimaat in Noordoostpolder.

De PvdA Noordoostpolder verwacht met Heleen Wijnhoud een kleurrijke topkandidaat in huis te hebben. Een uitdaging waarvan zij heeft aangegeven die graag aan te willen gaan!

En like nog even  facebook onze pagina nog even a.u.b.

En like onze pagina nog even a.u.b.  PvdA Noordoostpolder.