Wij presenteren: Marjolein Keizer. Onze nummer 3.

8 januari 2018

Deze tweede week van januari brengen wij hier onze Marjolein Kiezer onder de aandacht. Marjolein, 45 jaar, is namens de PvdA-NOP kandidaat (plaats 3) voor de gemeenteraadsverkiezingen. Met Marjolein Keizer hebben wij een kandidaat in huis met kennis van de vraagstukken economie, werk en inkomen. Momenteel is zij werkzaam bij Custom Connect en houdt zich voornamelijk via projecten bezig met coachen, opleiden en trainen. In het verleden werkzaam als eigenaar van een evenementenbureau in de commerciële dienstverlening. Kennis van zzp -en arbeidscontracten en scholingsregelingen zijn haar niet vreemd.

Marjolein Keizer heeft jaren op Aruba gewoond en haar ervaring met dit deel van het koninkrijk ziet de PvdA-NOP als waardevol. Op integratievraagstukken zal zij snel tot de kern kunnen komen. Met Marjolein verwacht de PvdA-NOP een degelijke, gedreven kandidate in huis te hebben. Een vrouw die met een open karakter er voor zal zorgen dat inwoners zich gehoord voelen. Met ook de uitdaging om mensen zonder baan weer aan betaald werk te helpen.