Donderdag 15 maart met Lutz Jacobi op de markt in gesprek met inwoners

12 maart 2018

15 maart donderdagmorgen. In gesprek met Lutz Jacobi  op kettingplein en de lange Nering.

Lutz Jacobi zal donderdag 15 maart met PvdA-NOP aanwezig zijn op het kettingplein. Zij zal o.a. met Henk van der Linde, Marjolein Keizer en Rien van der Velde gesprekken aanknopen met inwoners  en rozen uitdelen.  Thema van de ochtend is ontmoeten en gesprekken aangaan over wat inwoners bezig houdt en wat de PvdA-NOP voor inwoners kan betekenen.

De PvdA-NOP nodigt inwoners dan ook uit om  zich uit te spreken over wat anders kan. En ook waarvan men vindt dat moet worden behouden.   Lutz Jacob heeft jaren voor de PvdA in de tweekamer gezeten. En heeft zich in het bijzonder bezig gehouden met ook de problematiek van de regio en platteland.  Samen met PvdA-NOP oud- tweekamerlid en lijstrekker  Rien van der Velde zijn beiden nog actief binnen de PvdA. De PvdA-NOP vindt naast diverse bewonersavonden die de partij de afgelopen maanden heeft georganiseerd, de gesprekken op straat en bijzonder waardevol.

Zo maak je de politiek aanraakbaar en betekenisvol vindt Rien van der Velde. Lutz Jacobi kan dit als geen ander volgens PvdA-NOP.